GEMAP IUS
“La màxima seriositat i confiança per gestionar les seves relacions laborals”
La gestió i la planificació de les relacions laborals és un dels aspectes que més preocupen a empreses, treballadors assalariats, autònoms i professionals. El nostre departament laboral compta amb l’experiència necessària i professionalitat de sobres perquè les relacions laborals no siguin mai més un problema en el seu dia a dia.
Auditoria laboral i consultoria de Recursos Humans.
Gestió documental i relacions amb l’Administració.
Outsourcing laboral i cloud management.
Per millorar l’eficiència de la seva empresa, el nostre departament laboral treballarà per assessorar i gestionar tot allò relacionat amb les relacions laborals i amb la Seguretat Social. Serem el seu propi departament laboral.
- Assessorament sobre tipologies de contractes de feina, estudi i aplicació de bonificacions fiscals
- Gestió d’altes i baixes de treballadors a la Seguretat Social
- Informació completa sobre novetats o modificacions legals
- Estudi i confecció de fulls de salari, declaracions d’impostos i ajornaments de quotes
- Assessorament i tramitació d’expedients de regulació d’ocupació
- Informació i actualització permanent de convenis col·lectius
- Estadístiques de costos salarials i càlcul de quitances
- Representació en conciliacions amb CMAC
Per a les persones físiques que volen tenir clar i ordenat el seu dia a dia, els nostres especialistes li oferiran un tracte proper i li resoldran tots els dubtes que pugui tenir en matèria laboral i de Seguretat Social.
- Assessorament sobre conceptes de relacions laborals bàsics
- Revisió de nòmines, retencions fiscals i quitances
- Assessorament i tramitació de pensions de la Seguretat Social (jubilació, invalidesa, orfandat…)
- Revisió d’acomiadaments i incompliments salarials
- Fons de Garantia Salarial
- Assessorament sobre permisos i beneficis laborals (maternitat, excedència…)
Per als emprenedors que estiguin pensant en iniciar el seu negoci, els oferirem el suport i acompanyament necessari per tal que ho aconsegueixin i tinguin èxit. I per als professionals i petites empreses que, per la seva dimensió, no disposen d’un departament de recursos humans,els nostres especialistes l’assessoraran de totes les qüestions que es puguin presentar en matèria laboral i de Seguretat Social.
- Informació exhaustiva i acompanyament en els tràmits a realitzar per a la constitució d’una empresa
- Estudis de viabilitat i plans de negoci a mig i llarg termini
- Informació actualitzada sobre la normativa legal sobre emprenedoria
- Declaracions d’impostos i relacions amb l’Administració
- Auditoria laboral
- Capitalització de l’atur per inici de negoci

Si vols millorar la teva planificació laboral com a empresa o professional mitjançant el millor servei d’assessorament i gestió, posa’t en contacte amb nosaltres!
Assessoria Gemap
rambla Modolell, 24 - 08840 Viladecans (Barcelona)
carrer Roger de Llúria, 116 pral.1ª - 08037 Barcelona
c. Goya, 111 1º izq. - 28009 Madrid
Tel. 936 472 480
SOBRE NOSALTRES
Serveis
